Informacije o dostavi

Nakon što uplata po predračunu ili uplata kreditnom karticom bude vidljiva na našem transakcijskom računu (ili nam dostavite dokaz o uplati na broj faksa +385 (0)1 2773 271 ili na mail info@edom-vrt.hr roba se priprema za isporuku. Dostava se vrši dostavnom službom GLS d.o.o. i  Gebruder Weiss d.o.o.

Rok isporuke je od 3-7 dana od ponedjeljka do petka za sve naručene i plaćene proizvode. Ukoliko iz nekog razloga nismo u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno ćemo kontaktirati Kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.

Prodavatelj se u ponudu web shopa www.edom-vrt.hr obvezuje uvrstiti samo dostupne i isporučive artikle te je iz tog razloga kupac u potpunosti zaštičen od situacije nemogućnosti isporuke nekog od kupljenih proizvoda. Ukoliko se propust ipak dogodi, ili zbog nekog nepredviđenog razloga (više sile ili slično) Prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti kupljene proizvode, obvezuje se Kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku od najviše 2 radna dana.

Dostava se obavlja radnim danom te se kupljena roba na željenu adresu za područje kopnene Hrvatske u roku od 3-7 radnih dana,


Dostava se vrši službama:

  • GLS d.o.o. i
  • Gebruder Weiss d.o.o.


Dok se dostava na otoke vrši prema rasporedu:


CIjena dostave

  • STANDARDNA DOSTAVA(svi paketi koji nisu na paletama i koji su mase do 40 kg) – je 5,90 €
  • PALETNA DOSTAVA (svi paketi većeg obujma koji su na paletama)
    • za pakete do 25 kg je 10 €.
    • za pakete na paletama mase veće od 25 kg je 25 €.
  • ARTIKLI VELIKOG (VANSTANDARDNOG) OBUJMA – od 7,90 €.


Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.

Troškovi dostave nisu sadržani u cijeni robe iskazane uz artikl već se pribrajaju ukupnom iznosu u pregledu narudžbe nakon što kupac upiše broj pošte grada (mjesta) u koji se dostavlja. Troškove dostave sadržavati će i predračun po kojem se vrši plaćanje, a koja se Kupcu dostavlja na e-mail odmah, nakon što Kupac zaključi narudžbu. Cijena dostave ovisi o vrsti, volumenu i težini robe te potrebne udaljenosti transporta.


AKO JE PROIZVOD OŠTEĆEN KOD DOSTAVE

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda isti pregledati u prisustvu dostavnog radnika. Ukoliko uoči bilo kakva oštećenja, dužan ih je odmah reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, o tome napraviti zapisnik, obrazac kojeg dostavljač ima uza se te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Ukoliko Kupac propusti postupiti na ovaj način, naknade reklamacije nećemo moći uvažiti.

Prodavatelj ne preuzima odgovornost za eventualne nenamjerne štete i oštećenja imovine kupca, koje mogu nastati prilikom dostave robe a odnose se na:

  • oštećenja na robi nastala prilikom pružanja dodatnih usluga na zahtjev kupca (npr. dizanje na krov, balkon i sl.)
  • oštećenja nastala uslijed preuskih ulaza u posjed i prolaza kroz posjed,
  • propadanje terena i ulaza na posjed (za teška teretna dostavna vozila),